Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

sâmbătă, 25 august 2012

Confesiuni

 Nu știu cu ce să încep ... el mi-ar fi spus : cu începutul . Dar n-o să bag în seamă aceste conjuncții și o să încep cu sfârșitul .
   Picurii de ploaie îmi invadează paginile cu scris temător, iar gândurile mele printre rânduri, își iau zborul . Poate le e mai bine acolo, decât în acest cuib numit suflet . Și-mi spun . Poate că nu e bine . Merit ceva mai bun . Un ticălos care știe să le trântească fetelor 3 săruturi nu-mi merită viața pe tavă . Da, m-ai schimbat și știi asta . Aici nu par fata pe care tot o citeai acolo și nici tu nu pari băiatul din imaginea aceea fumurie .
 Da ... viața nu e dreaptă cu cine merită . Karma aceea de care vorbesc toți cu mânie nu e corectă . Nu ! Nu o mai judec ! Gata ! Trebuie să mă calmez, dar când simt parfumul tău, mi se răcesc toate organele . Creierul îmi e la rece și nu mai funcționează cum se întâmplă la celălalt fir al telepatiei .
  Nu știu ... poate nu ești potrivit pentru mine . Poate mi-am imaginat prea multe ...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu