Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

vineri, 31 august 2012

Suflet de curvă

 O altă zi, o altă minciună, aceeași victimă, alt criminal .
 Suspin încet în caietul meu de mate neterminat la școală din orgoliu . Un apel de telefon acceptat și-o veste bombă . Eu, tipa nebună care-o cunoaște toată școala, nici cuminte, nici obraznică, aș fi o curvă . " Are un suflet de curvă ! " , citești pe buzele nemernicelor care n-au treabă .
 " E cu 9 ani mai mare ca ea și ce crezi, s-a culcat cu el . " Încerc să nu ascult aceste minciuni care nici pământul nu le crede . De ce trebuie să fie lumea așa rea ? Nu mă cunoaște nimeni cu adevărat . Nici măcar eu . Nici pe departe să fiu ceea ce inventează ele în fiecare zi .
 Invidia le roade și totuși îmi place . Îmi place să văd că le interesează viața mea mai mult decât a lor . Și nu vreau ! Nu ... nu ! Vreau ca acest praf să dispară de pe inima mea . Vreau să scap din cușca asta atât de fumurie .
  E ciudat cum poți ajuta oamenii cu atâta bunătate, iar după, să auzi că ai un suflet de curvă .

3 comentarii: