Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

vineri, 24 august 2012

Primul episod al filmului ...

 Deci ... o fată . Da ! Asta știu bine ! Sunt o fată . Cu sentimente și trăiri . Unele mai intense ca altele . Și mai știu că iubesc pe melodia Payphone-Maroon 5 . Și nu mai știu cum de știu să scriu și să citesc . Ah ! Deja-Vu ! Nu se poate ... abia m-am născut .  Se întâmplă prea multe în același timp . Ele ... A,Ș,N, litere la întâmplare . Aceste minunății sunt iubirile mele . 3 curci proaste adorabile . Tu și ele mă vor învăța cine sunt .
Am atâtea în cap și mi se încâlcesc pe rând . Totul e un paradox, chiar dacă  nu am cheful necesar să deschid dicționarul  și să  aflu ce înseamnă . Se întâmplă ceva cu mine . Exagerez ... eu nu cred . Asta e ce simt, am nevoie de cineva ... Îmi este dor de acel cineva cu simțul umorului să mă dezmorțească . Oh ... aceste versuri mă duc cu gândul la cineva ......  Ce frumos ! Dar cine-i personajul acesta ? Simt o atracție pentru el . Nu e ca mine . Așa ... blondă, păr    lung, ochi  albaștri - verzui . E ... băiat ?  

20 de comentarii:

  1. foarte frumos si nostim,imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă postare, îmi place ce găsesc aici.Te voi urmări!
    P.S: Ador desenul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur nespus să văd că din ce în ce mai mulți oameni îmi citesc blogul ! Ahh, pupiiici :* :*

      Ștergere
  3. ce pot spune, atatea ganduri;)) hehe, aproape ca le intrec pe ale mele;))

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte dragut ce ai scris:x
    Imi place si de aceea te voi pune pe lista mea de bloguri ca sa mai trec pe aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh, nu știu ce-i așa special la postarea aceasta dar multumesc muult ! >:D<

      Ștergere
  5. Postarea asta e speciala ptr ca reprezinta o partea din tine, e speciala pentru ca e atat de reala!


    Imi place stilul tau de a pune realitatea pe tava! <3


    Felicitari! te pup si ai grija de tine >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei , am trecut din nou pe aici să văd dacă ai mai postat ceva nou! Şi am vrut să îţi spun că mă bucur enorm că mă vizitezi şi chiar aş vrea să fim prietene!

    RăspundețiȘtergere