Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

vineri, 7 septembrie 2012

A fost ceva !?

 Da, îmi amintesc perfect anul școlar ce-a trecut . A fost perfect . Dorințe împlinite, note proaste, premii, multă bătaie cu bulgări de zăpada, cu apă, râs încontinuu, iubire . Îmi amintesc prima zi de școală, stând cu prietenele  și spunându-le că l-am uitat . Îmi amintesc de zâmbetele colegilor mei, că aveau prieteni/prietene . Îmi amintesc cum m-am îndrăgostit de sute de ori, dar a rămas doar unul singur ce este și acum . Cum am fost dezamăgită de mine de atâtea ori ... Cum copiam cu nerușinare la orele profesorilor ce mă iubeau . Cum stăteam cu cei din clasele mai mari la povești . Cum puneam muzică în timpul orelor și toți dansam . 
 Anul acela mă schimbasem ... mult . Și-mi plăcea .  Făceam nebunii cu gașca mea, iar apoi trebuia să dăm vina unul pe altul . Cântam în fiecare oră, îmi întrebam colegii ce melodie au în minte, eu având și insomnii din cauza dragostei mele pentru muzică . Stăteam cu băieții, fetele, la umbra copacilor din curtea școlii și ne țineam unul pe celălalt în brațe . Visam încontinuu .
 Îmi amintesc toate lacrimile, râsul, zâmbetele mele . Un an ca acela n-a mai existat, dar știu că se apropie școala și vor fi din nou mai multe întâmplări hazlii .
 Voi de ce momente speciale vă aduceți aminte ?
Anisia♥

9 comentarii:

  1. Eu nu imi amintesc nici un moment special:d
    La mine nu prea exista momente speciale ;))
    Toate mi se par la fel, unele mai vesele altele mai triste, nimic mai mult :-j
    Ma bucur ca te-ai simtit bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înțeleg că tu ești mai retrasă, ehh :-j o să vină și acele momente speciale odată și odată :)

      Ștergere
    2. Sunt pe aceeasi linie cu @Denisa ... totul mi se pare la fel..

      Ștergere
  2. Imi amintesc de pauzele petrecute pe scarile scolii, cand faceam glume la care unii dintre noi radeam minute intregi. Si oerle la care reuseam sa scapam basma curata chair daca nu invatam nimic. Si zilele in care plangeam si toti erau langa mine si ma tineau in brate. Sau momentele cand il vedeam si toti colegii ma faceau sa uit ca el e acolo si sa arat ca nu mi-ar pasa.
    Mi-e dor de scoala, mai ales pentru ca mai am doar 2 ani de liceu pe care nu vreau sa-i las sa treaca neobservati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar așa . Toată lumea spune că urăște școala, dar când vor termină, îi vor simți lipsa :( .

      Ștergere
  3. Ce frumos ai scris despre colegii tăi!Eu una nu prea am avut momente mai speciale împreună cu clasa mea.Doar o şedinţă foto foarte foarte nereuşită,un 3 căpătat pe nedrept din cauza unui coleg şi..multă,multă invidie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auuch, anul acesta sigur o sa fie mai bine. Fac eu o magie ;))

      Ștergere
  4. Ma bucur ca exista si clase fericite.. eu nu m-am simtit niciodata foarte bine in clasa mea, nu m-am simtit asa apropiata de colegi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, chiar îmi pare rău . Nu a fost nimeni care să-mi spună că s-a simțit bine alături de clasă :( ...

      Ștergere