Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

marți, 11 septembrie 2012

Reguli ...

Trăiesc o viaţă de puşcăriaş … Am interdicţie la a iubi, la a vorbi cu sufletul meu care eşti tu . Nu am voie să trăiesc 
 Singura scăpare este să încep din nou să învăţ . Până atunci nici o rază de soare nu vine de afară . Prin geamul abia vizibil . Sunt înconjurată de reguli şi fier . Gratiile astea mă sufocă . Nu mai pot de atâtea lacrimi si gânduri . Am învăţat să fac un cerc . Cercul tururor întâlnirilor noastre . Ṣi e una … Înainte de a fi închisă .
  Tic-Tac, timpul se scurge, iar eu mor de atâta dor . Tu ştii ce-I dorul ? E sentimentul acela de care nu poţi scăpa nici dacă te razi .
  Doar aştept să vină ziua în care voi fi liberă !

 

 

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  

  

5 comentarii:

  1. Dorul.. Nu am mai avea umanitate daca dorul nu ar mai fi prezent, dar vezi si tu ca sa iti fie dor face parte dintr-o amintire frumoasa!


    Ai grija de tine, te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mulțumesc și tu să ai grijă de tine .

      P.S. : Scuzați aspectul acestei postări . N-am avut net și am scris în word și .. :d

      Ștergere
  2. Nimeni nu te poate sili să faci ceea ce nu vrei defapt să faci.Eu cred că tu eşti propiul tău lider.

    RăspundețiȘtergere
  3. daraga Anii Siia,uneori regulule sunt facute pentru a fi incalcate,nu mai tu poti darima gratiile aceste-i inchisori

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
    Read my posts at here :
    -
    3 Cara Print Lewat HP Android via Wifi Menggunakan Printer Wireless

    - Cara Mengganti Nama dan Password Xiaomi Yi Cam
    - Cara Live Streaming PUBG di Facebook dengan Omlet Arcade

    Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere