Când magia zilelor de mai dispare, un acord de muzică apare .

miercuri, 5 septembrie 2012

Only you .

1000 de oameni n-au puterea ta ! 1000 de inimi n-au mângâierea ta ! 1000 de suflete n-au alintul tău ! 1000...nu sunt tu ! Numai tu ai puterea de a fi lângă mine când nimeni nu-i de partea mea, atunci când sunt singură într-o lume atât de complicată . Inocența ta mă face să mă simt în siguranță, atunci când săgeți de ură vin spre mine . Mângâierea ta mă liniștește, atunci când sunt îngrijorată . Numai tu mă faci să cred că nimeni nu-mi poate face nimic . Și spun DA ! E adevărat ! Totul e magie ! Pur și simplu mă scufund în vise, dar el, îngerul păzitor e lângă mine . Și poți să spui orice, că el mă apăra . E mereu de partea mea și-mi ține inimioara în cutia magică ! Unde nu umblă nimeni... și e apărată ca și mine . E în siguranță ! Numai tu... numai tu  poți fi atât de bun . Și poate că visez... acestea se întâmplă în mintea mea ? Sunt în pericol ? Dacă e adevărat pot scăpa ? Doar el mă poate salva, doar puterea lui... doar mângâierea lui... doar alintul lui... Doar el ! Îngerul meu ! ;;)

2 comentarii: